28 ian. 2011

Sunt misogin ! Si sexist ! Si.. evident, porc !

Nu reusesc sa inteleg femeile ! Sigur, nu sunt singurul si probabil ca mai am nevoie de ani si ani pentru a pricepe “de ce?!”. Adica..:
Daca o lovesti,se cheama maltratarea femeii . Daca te loveste ea,e autoaparare. Daca iei o decizie fara sa o intrebi,esti nesimtit. Daca ea ia o decizie fara sa te consulte,e femeie emancipata. Daca ii ceri sa faca ceva ce nu ii place,e dominare masculina. Daca te roaga ea,ii faci o favoare. Daca apreciezi formele unei femei imbricate in lenjerie sexy,esti pervers. Daca nu,esti homosexual. Daca-i oferi flori,urmaresti ceva. Daca nu,esti magar. Daca esti mandru de realizarile tale,esti plin de tine. Daca nu,esti lipsit de ambitie. Daca o doare capul,e obosita. Daca te doare pe tine,n-o mai iubesti. Daca vrei sa faci dragoste prea des,esti obsedat. Daca nu,ai pe altcineva.
Frate ! NU MAI POT ! Eu am inteles ca e “trendi” chestia asta cu egalitarismul, da` cand unu e mai “egal” decat celalalt e.. naspa !  Naspa tare !
Adica eu ar trebui sa fiu si frumos, si destept, si bogat, si sensibil, si atent, si metemspihozic, si cu p*** mare, si cu sufletu` in rai ! Mai pe scurt un fel de Ken (varianta masculina papusii Barbie), incrucisat cu Zuchemberg, sau cum se chema ala de facu` Facebook`ul, sa am corp de chipendale`s, zambetul lui Iliescu si rabdarea lui Cristos ! Nu exista ! Nu poate sa existe asa ceva ! Nu e corect !
Ea..
Nu urasc femeile ! Le iubesc…
Sau, poate sunt doar un alt frustrat si atata tot.. :)
(a se citi in acompaniamentul muzicalo` artistic urmator..)

9 comentarii:

  1. "Marea intrebare la care nu s-a raspuns niciodata concret si la care nu am fost nici eu in stare sa dau un raspuns, dupa 30 de ani de studiu, este sufletul feminin." S.Freud

    RăspundețiȘtergere
  2. Be` as putea accepta si zicerea domnului Freud, macar de dragul diversitatii ! Problema e ca domnului in cauza i se parea foarte "apetisanta", mama. Mama lui ! Asta il cam descalifica.. Cel putin in ochii mei ! :)
    (acu` zi si ceva din Jung.."ori suntem sufragete, ori nu mai suntem" ?!)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dincolo de observatiile psihanalitice, studiile antropologice ne releva faptul ca barbatii sunt cei care sufera de un complex de inferioritate pt simplul motiv ca, spre deosebire de femei, acestia nu pot genera viata. De aici, toate necazurile... Oricum, nu esti singular in protestul tau viril la adresa feminitatii, deci nu poate fi vorba de patologic :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu despre ce studii vorbesti. Ultima data cand m`am interesat cum se fac copiii, trebuia neaparat si`un barbat ! Deci, cam generam viata.. poate nu dam nastere vietii, da` de generat, o generam cu siguranta ! Be` asta nu se pune pentru cei convinsi ca copiii vin cu barza.. Si nu protestez ! Subliniez doar..

    RăspundețiȘtergere
  5. Surpriza...nu mai avem nevoie de barbati pentru a face copii... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Stiu ca e greu de suportat...am avut inca o data dreptate. Noapte buna :)

    RăspundețiȘtergere
  7. vin cam tarziu cu un comment,dar ca sa ma bag si eu in seama:
    1.)Da femeile nu mai au nevoie de barbati pt a face copii
    2.)Cred ca frustarea femeilor pt faptul ca barbatii conduc de atat timp lumea a atins cote dramatice.Nici noi nu avem nevoie de o femeie sa ne zica ce sa facem si ce nu desi voi faceti asta adesea prin santaj emotional;).
    CE sa mai zic decat ca:Daca Eva nu musca din fructul interzis,si acum eram in rai.Nu puteati sa decadeti doar voi si sa va reproduceti singure,a trebuit sa ne luati si pe noi nu???:D Egoism total;)

    RăspundețiȘtergere
  8. eu.. inca mai am nevoie de femeie (adeca de una singura, aia a mea)
    in rest.. foarte de acord!

    RăspundețiȘtergere