2 feb. 2011

Fericire..


Cineva speculeaza o dorinta de`a mea !
De a fi fericit, de a fi ca “ei”,
de a fi ca cei din varful piramidei sociale (materiale) .
Si clipa de clipa "standardele" sunt tot mai ridicate:
televizoare, masini, telefoane, calculatoare,
gageturi..
Mancare de la supermarket, animalute in fiecare apartament,
vacante in locuri exotice, haine de firma, filme la Movieplex,
…o cursa fara sfarsit…
Imi spun cat sunt de liber, si cat sunt de fericit pentru ca am toate aceste lucruri !
Sunt zilnic bombardat cu reclame, emisiuni TV,
articole in care mi se prezinta noile "fericiri "moderne ! Trebuie sa le am ! Vreau sa fiu fericit ! Mai fericit !
Si atunci.. ma imprumut, imi amanetez viitorul, in definitiv e tot ce mi`a mai ramas !

Nu ne baga nimeni mana in buzunar, ei ne fura mintea.
E mai eficient.
Lanturile ni le legam singuri. Fericiti !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu