4 feb. 2011

Lupul neprihanit, Vicleana vulpe si alte chestii pe care le voi regreta..

Deci, eu am spus ca nu e o idee buna, da` tu, nu, Batman, Batman ! Eh, poftim:

Era odata un lup neprihanit ! Il vom numi, Lupul Neprihanit . Sau Neprihanitul !
Neprihanitul, traia intro poiana. Neprihania se numea, coincidenta, nici o legatura de rudenie intre el si ea. Nici nu s`ar fi putut, el fiind neprihanit. Caci lupul nostru nu gustase din placerile carnale. Sigur, nu era chiar vegetarian da` era curat la trup ! Si suflet ! Si intro zi, neprihanitul lup fu intrebat de Vicleana vulpe (Vicleana fiind numele de familie al vulpii), ce nu`i place lui la regnu` feminin. Neprihanitul, tragand aer in piept si`o lacrima abia mijita spuse:
Nu`mi plac istericalele si tipetele fara motiv, nu`mi place indecizia femelelor (nu stiu, poate, o sa vedem), nu`mi place instabilitatea femelelor (hai mai tarziu, ai mai bine maine), nu`mi place obsesia, stalker`ismul unora, pedantismul fara motiv (de ce te`ai uitat la mine asa, de ce ai spus asta, de ce ai pus chestia aia acolo), nu`mi plac reprosurile si scosul ochilor (eu ti`am dat, tu nu, eu am facut, tu nu), urasc atitudinea aroganta gen “am cur si tatze, toti barbatii sunt la picioarele mele”, sau “am pizda – detin controlul si mi se permite orice”, nu`mi place sa`mi vorbeasca de “mamica”, nu`mi place lingusala si tendinta de a se folosi de frumusete atunci cand doreste ceva, urasc infumurarea femelelor frumoase care nu au nimic in cap in afara de talas si muie, urasc si invidia femelelor urate, care au ceva in cap, vizavi de cele frumoase, urasc sa vad o femela injurand, band mai mult ca mine, urasc sa vorbeasca la telefon chiar si aunci cand sunt “la intalnire”, urasc femelele care se angajaza intro relatie cu scopul de a “educa” masculul, nu`mi place cand fac mofturi fara sa argumenteze (asa vreau eu, asa`mi place mie) si urasc ipocrizia femelelor care s`au futut cu jumatate de padure, dar pozeaza in vestale.

Spunand aceste lucruri, Neprihanitul se elibera de greaua apasare..

(si, cu riscul de a nu mai avea viata sexuala, promit sa nu schimb nici o virgulita, nici macar la cererea Ei..)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu