7 feb. 2011

Post cu Simona Sensual (stiu, nici mie nu`mi vine sa cred !)

Cunoscuta sugatoare (de bani), Simona Suhoi, alias Simona Sensual a tinut sa ma informeze intro emisiune a canalului cu rahat manelisto-pitziponcesc D, ca "Un instalator nu ar putea deveni iubitul meu. Nu e nicio rusine să muncesti, insă eu nu as putea să am un astfel de iubit”
Pentru cine nu cunoaste, Simona este sugatoarea (de bani) care a declarat ca “a fost surprinsa intr-o impostura care o dezavantajeaza”, ca se lupta cu “elefantele”  din showbiz, ca si`ar dori sa se “catapulcheze” si ca “Poporul roman este cretin si eu sunt aici pentru a`l decretiniza”.. Tot sugatoarea (de bani), in cauza spunea ca “Dragostea pentru mine este un ceva sacru, este singurul mod de a te detasa de teluric si sa poti sa tinzi spre spiritual” ca “Dragostea si sexul sunt nevoi biologice” precum si maxima "Uneori barbatii sunt mai javre decat cainii. Un barbat ar trebui sa ma accepte asa cum sunt eu libertina, sa fie imun la tot ce aude în presa" sau  "Eu nu mint. Oricum, nu prea des, dar trebuie sa recunosc ca ultima oara cand am mintit a fost acum o ora"sau "Nu sunt o pitipoanca si consider ca doar frustratele si complexatele ma pot numi asa"  sau  "Sunt perfecta, sunt divina. Din pacate sunt mai frumoasa în realitate decat la TV. asta este un dezavantaj pentru mine".
Asa ca in numele tuturor celor ce muncesc cu adevarat pentru bani iti urez multa, multa, muuulta muie domnisoara Suhoi ! Esti doar o alta zdreanta penala, obiect de bagat pula in el si atat ! Si peste ani cand frumusetea de plastic, silicon si acid hialuronic ti se va risipi, sper sa citesc ca “fosta sugatoare (de bani) Simona Sexual s`a sinucis aruncanduse de la geamul garsonierei insalubre din Ferentari unde locuia de cand proxenetul a alungato pe motiv ca era prea naspa sa mai scoale pula pana si ultimului terminat din tara..”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu