14 feb. 2011

Valentine`s la romani !

Cam asta inseamna Valentine`s Day la romani. Fie ca ne place sau nu, realitatea e.. irefutabila, ca sa spun asa..
Si pentru exemplificare.. citez cateva "creatii speciale" ale cocalaramii feisbuciste, cu ocazia "zilei iubirii":

Nu-mi trebuie o zi anume ca sa-mi deschid inima, asa cum nu-mi trebuie nici soare pe cer ca sa-ti vad zambetul.
Daca vrei sa-mi masori dragostea mea pentru tine, iti spun ca te iubesc pana la cea mai indepartata stea.
Valentine’s Day a strans in ea un intreg anotimp de dragoste. E vremea sa gustam impreuna din fructele coapte si rosii.
Te iubesc nu doar pentru ceea ce esti, ci si pentru ceea ce ma faci sa fiu, cand sunt cu tine.
Daca ar creste cate o floare de fiecare data cand ma gandesc la tine, ti-ar trebui toata ziua si tot nu ai ajunge la capatul gradinii de flori. Asa ca mai bine ma chemi sa ne plimbam amandoi.

Deci.. multumesc pantalonilor mei care mi`au sustinut pula..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu