27 apr. 2011

Mana intinsa care nu spune o poveste, nu primeste pomana! Tutu e cel mai talentat..

"Mana intinsa care nu spune o poveste, nu primeste pomana!" Geniala replica! Genial si Dinica! Bun si filmul (Filantropica). Marketingul e o stiinta exacta iar Pro Tv a demonstrat ca e singurul brand care stie sa simta din ce parte va bate vantul cu mult inaintea competitorilor. Asa se face ca din `95 din momentul lansari a fost mereu in frunte, pentru ca mereu a venit cu ceva nou, cu ceva spectaculos, cu ceva “ca afara”. Plus infuzia de optimism si modul americanesc de a privi viata. Un “yes, we can!”, in varianta de Dambovita. Pro-ul indemna la reusita personala, “invata” romanii ca fatalismul mioritic e doar o prostie, ca nu contemplarea drobului de sare ci “facutul de ceva”, va schimba situatia din Romania. Asta se intampla pe cand Bianca nu exista, Bote era doar un gay (reprimat) onest iar eu eram inca la liceu. Intre timp am avansat, avem Nora pentru mama, Un show pacatos, Cancan si Romanii au talent. Ceea ce ma aduce la motivul ce “ma mana in lupta”. Si anume castigatorul marelui premiu, cel mai “talentat” roman, Adrian Tutu, raperul orfan.

Nu stiu daca votul a fost aranjat, nu stiu daca cartile au fost facute asa incat sa se ajunga la rezultatul dorit (asta daca nu cumva Pro-ul a angajat consilierii de campanie al ult-iubitului conducator), da` o chestie e clara: Ne-au ciuruit. Pe mine nu, ca eu am votat cu Miruna. Pare insa ca majoritatea romanilor au votat cu Narcis (pe care nu l-am suferit de la bun inceput, dovada aici..).
Ce nu inteleg eu de unde schimbarea asta de atitudine, de ce am trecut de la “Stii si castigi” la un fel de “Romanii au necazuri”. Chiar nu putem sa promovam si talentele reale? Ok, am inteles, romanii sunt sensibilosi si telenovelistici, da` frate prea e inflatie de orfani, de persoane cu handicap si de batuti de soarta. Nu vreau sa inteleaga cineva ca am ceva cu ei, rezonez la suferintele lor, dar nu ei pot urni caruta! Sincer, daca eu ma prezentam la concursul ala si cantam nemuritorul hit: “Mamelor din lumea intreaga, eu va dau un singur sfat, nu lasati copii pe strada, ca va faceti de cacat”, cam ce loc ocupam? N-am nici o treaba, dar cand ai de ales intre unul la un miliard (si nu exagerez, pitigaiatul ala e un fenomen) si … un fel de Eminem vrancean, rezultatul ar trebui sa fie evident. Sigur, nici noi nu suntem elvetieni da` intrun concurs pe bune, copilul ala putea cel mult sa ia o mentiune onorifica, si asta pentru necazurile care l-au incercat. Concursul se numeste “Romanii au talent”. Talent, nu probleme.
Tutu e un supravietuitor, asta a fost sansa lui si a stiut sa profite de ea (desi nu cred in ruptul capului ca el si-a facut versurile si scenografia cum pretinde). Pacat ca ne incapatanam sa premiem, daca nu impostura (ma refer la “patriotismul” afisat in finala de castigator), macar nonvaloarea in detrimentul celor cu adevarat daruiti. Sigur, asta ar fi insemnat ca Pro Tv sa isi asume riscul de a pierde publicul privitor la “Nora pentru mama” si “Casatoreste-te cu mine”.

2 comentarii:

  1. Sunt cu tine frate la faza asta ... eu unul as schimba profilul emisiunii si as numio : "ROMANII AU EMOTII !!!"
    As aduna in fiecare emisiune romani din ce in ce mai rupti in gura (caci nu ducem lipsa de asa ceva in romania) si as reangajao pe DOAMNA Andreeeeeea Mariiiin ... frumoasa moldova nu inceteaza sa ne surprinda.
    Si la final nu uitati : VOTATI pt DOMNUL Dan Diaconescu - PRESEDINTE !!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ma` men ai fil iu.. la partea cu moldovencele.. cat despre domnu`Dan.. cred ca un functia de presedinte de asociatie de proprietari pe scara unde se afla garsoniera OTV e cam.. maximul la care poate spera. desi.. la cum merg lucrurile.. :))

    RăspundețiȘtergere