29 apr. 2011

Nunta mileniului care este !


Deci, pentru ca e pe baza de nunti regale, eu sunt patriot si avem si noi falitii nostri, ete na poftim mare nunta regala in Rromania. Da` ce zic eu regala, imperiala. Regalo-imperiala. Sau imperialo-regala, ca sa nu suparam pe nimeni. Adeca astazi ca e vineri si asa e trendi, majestatili lor regale Floriiiiiiiin Cioaba, cel mai rege al tiganilor de pretutindeni isi marita fica, Caterina, ducesa de Palalila cu cel mai delfin dintre printii care este, Bill, conte de KillBill, baiatu lu` imparatu negru, Iulian al tiganilor din toata galaxia. Si din alte 2 galaxii. Deci nunta va incepe cu traditionala plimbare in caruta, fara coviltir ca e eveniment special, trasa de 2 cai frumoshi. Maxim 6! Pe traseul spre biserica, Caterina va fi insotita de traditionala Garda Bengaleza Calare. Caii au fost “rechizitionati” zilele trecute, varuiti sa fie toti la o culoare si cu placutele de identificare sterse, ca asa cere protocolui casei royale.

Tot drumul in urma carutei de aur se va afla taraful regal ce va interpreta imnurile regale Of viata mea si Am valoarea mea, valoarea mea. Pe drum delfinul se va opri la Scoala primara nr 3, pentru a-si saluta colegii de studii. Se pare ca invatatoarea nu a fost invitata la receptia oferita de regina-mama Omida in cortul imperial din curtea imperiala a palatului imperial.
Nu se stie inca nimic despre rochia principesei, desi celebrul gay facator de chiloti, Bote a declarat ca ar trebui sa ne asteptam la ceva cu volane, mult verde, ceva mov si neaparat o dunga galbena, fosforescenta. Salba de cocosei, dupa cum se stie a fost achizitionata din Italia, de catre un unchi al printesei care stia “pinul” geamului unui magazin de bijuterii. Aparent codul era “caramida”.
Tinuta delfinului a fost comandata la Armani, un costum de culoare gri metalizat, asortat cu o cocarda de juma` de kil si-o foaie de 500 de euro cu cristale svarovski si diamante chinezesti. A fost in discutia si-o palarie neagra cu boruri largi, dar s-a decis ca e destul de tigan si asa, fara palarie.
Ceremonia religioasa va fi oficiata de un sobor de 173 de preoti, ca atatia s-au putut gasi, azi fiind si-o sarbatoare religioasa. Cunostem juramintele pe care le vor schimba cele doua stancute (sincer, tu ai fi putut sa-i numesti porumbei ?!). “Jur, sa moara mama, c-o sa te respect maxim si sa moara Chichilan care nu ti-oi face palat cu turnulete si mercedes cu grila poleita cu aur. Sa`nebunesc care te-oi bate de fiecare data cand vei deschide gura. Sa-mi sara ochii care am mintit”.
Masa, dansul si darul vor fi executate la Cercul Militar National, ca nu se uita tiganii la bani cand e vorba de fericirea mladitelor royale. Nasul, Gigi Becali, voievod de Pipera a declarat: “Bine, ma bine, e tigani. Pai, pentru ca de ce ii cunun ? Fiindca e crestineste, si pentru ca branza de la nunta au luato tot de la mine, pentru ca eu imi aduc aminte ce zicea tata, bine, in albaneza ca asta sunt da in fine, zicea asa”Ba, ai tigan, ai belele”. Iar eu, ca de aia sunt eurodeputat, ma-ntelegi, vreau sa dau un exemplu. In slujba crucii si a neamului romanesc”.
Se pare ca atmosfera va fi intretinuta de catre celebrii interpreti de manele Nicolae Guta si Bono de la U2. Favoritul delfinului Eminem nu s-a putut trezi dimineata si in consecinta il vor lua (pe sus), pe eminemul romaniei, ala de a castigat la Romanii au talent in a se face de rahat.
Vom reveni cu amanunte..

5 comentarii:

  1. M-am amuzat teribil sa-ti citesc postarea made in Romanica, a la Mondenii si a la Bendeac si ce mai avem pe aici. La nunta descrisa de tine mi-a placut sa vin, virtual, bineinteles, dar nu la nunta care se difuzeaza astazi cu atata pompa si reclama de milioane (de orice), parca in ciuda noastra, a celor care, ce sa facem si noi?! Cautam alte delectari in cotidianul nostru cu turnulete.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pentru aprecieri.. (mai putin comparatia cu Bendeac, da` nimeni nu-i perfect).

    RăspundețiȘtergere
  3. Despre Bendeac numai cuvinte de bine, iar daca l-am intros in insiruirea celorlati, este pentru ca el ii parodiaza pe toti intr-un stil propriu si nebunesc, dar bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. ai incercat cu laxative ? in general functioneaza la emotii puternice.. :)

    RăspundețiȘtergere