1 apr. 2011

Nush` cate (ca n-am numarat) chestii care ma dispera


Mi-am descoperit simtu` acid. Azi-noapte ! In timp ce incercam sa adorm, enumeram in cap chestiile care ma dispera maxim ! Si pe care nu le-am spus niciodata ! Si cum, cica e fengsui sa-ti “scoti din sistem” rahaturile “existentiale”, ete na lista pe care-am creionat`o in somn si pe care, evident am uitat`o pana dimineata. Cea mai ramas din ea, urmeaza aici:

  • Autobuzele cu burduf
  • Mancarea de post
  • Mancarea sanatoasa
  • Coca Cola la 2,5
  • Hokey-ul pe iarba (nu stiu daca asa se scrie, da` e varianta gay a celui pe gheata)
  • Gigi Becali
  • Taraf tv
  • Jurnalul National
  • Fata de bidon turtit a turnatorului Voiculescu
  • Shaorma cu “de toate”
  • BUZZ !!!
  • OTV
  • Ranjetul lu` Dan Diaconescu Direct de fiecare data cand face episodu` j`damii din crima de la Mama-Dracu`
  • Vanzatoarele care-mi dau restul in guma de mestecat sau zahar vanilat
  • Bizonii care opresc masina pe trecerea de pietoni dar pun “avariile”
  • Berea la stica de 0.33
  • Berea cu gust de lamaie (wtf ?)
  • Formatorii de opinie
  • Mircea Badea
  • Orice italian care se simte obligat sa vorbeasca numai, dar numai dialect
  • Orice romana care se simte obligat sa lalaiasca cuvintele pentru a pricepe interlocutoru` ca traieste in Peninsula
  • Tiganii
  • Prezervativele
  • Femeile care spun Dero in loc de detergent
  • Tricourile cu sclipici inscriptionate “ de puta madre”
  • Barcile cu vasle
  • Usile din aeroporturi
  • Copiii Emo
  • Clubberi
  • Pocaitele cu fuste pana in pamant
  • Praful de copt
  • Borsul magic
  • Chipsurile cu Paprika
  • Muzica Blues
  • Metrosexualii
  • Homosexualii
  • Calugarii
  • Bicicletele cu 862653265429 de viteze
  • Femeile la volan
  • Jude Low
  • Filmele gen Sex and the City sau Eat, Pray, Love
  • Istoria Rusiei
  • Chestia cu “nu stiu io d`astea”
  • Bendeac
  • Salata de boeuf (sau cum rahat se scrie)
  • Sosetele cu degete
  • Stelistii
  • GSP tv
  • Stirile de la ora 17
  • Prezentatoarea cu ochi de vaca cosangvinizata a Stirilor de la ora 17
  • Romanii au talent !
  • Divorturile mondene
  • Guma de mestecat cu aroma de pepene galben
  • Pastele de dinti care-ti albesc dintii “de la prima folosire”
  • Prostii care repeta expresia imbecila “Traim in Romania si asta ne..”
  • Statusurile gen “nu sunt obisnuit pentru ca am dreptul de a fi genial”
  • Mass-urile in care mi se cere sa donez sange, sa trimit pana la ora X de 1127647125468125 de ori si-o sa castig la loto, etc..
  • Pizdele cu bot de rata
  • Culoarea roz
  • Glossul ala lipicios, ai senzatia ca te-ai pupat cu garnita de untura nu cu nevasta
  • Little Black Dress si Pur Blanca (parfumuri de cacat de la Avon)
  • Produsele Avon
  • Martorii lui Iehova
  • Nuntile, inmormantarile, parastasele, botezurile romanesti
  • Popii in general
  • Evreul de Ciutacu
  • Vecinul meu cu fata rotunda cu bicicleta verde
  • Blue screen-urile de rahat
  • Softul cu licenta
  • Pestele oceanic
  • Apa de la robinet
  • Tanar si Nelinistit
  • Brancu si nevasta-sa
  • Curvele din tabloide
  • Manelele house
  • Muzica house
  • Dr. House
  • Siteurile cu seriale on-line unde poti vedea doar 3 episoade pe zi
  • Plasturii cu rivanol
  • Radio Zu
Si ar mai fi milioane si milioane de chestii.. doar ca nu-mi vin acu` in cap ! 
Da` promit sa le aduc la cunostinta imediat ce mi-or trece ! 
Servus !

4 comentarii:

  1. Tigarile care nu se sting si put in scrumiera.
    Curcubeiele
    Sexul anal fara clisma :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Monica Tatoiu nu te enerveaza, sau ai un fetis special, o pasiune secreta, etc
    Base, Boc... NIMIC?

    RăspundețiȘtergere
  3. cine monica tatoiu ? cine e boc ? cine e base ? ca sa ma enervezi, trebuie mai inainte sa contezi..

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere