25 apr. 2011

Pasteti fericiti..


Se spune ca perioadele “pascale” ar fi propice (niciodata nu am inteles cuvantul asta..), introspectiilor (cand sunt beat tind sa folosesc cuvinte mari, deci.. putina ingaduinta). Adica sa ma uit eu in mine si sa incerc sa inteleg ceva. Sa ma apropii de Dumnezeu, de iepurasul de paste, sa fiu mai bun, sa fiu mai intelegator, sa fiu mai.. mai cum nu pot sa fiu. Adica, la mine e simplu, de revelion imi propun chestii iar de pasti descopar ca nu-s in stare sa fac aia si renunt. La chestii. Sau, daca nu renunt pasez raspunderea celui sau celor de langa mine. Asta pentru ca am o latura distructiva. Si o aura neagra. Nu stiu ce inseamna aia, da` suna cool. Ati auzit vreodata chestia aia (musulmana initial da` devenita pop culture intre timp), cu avutul de un inger pe un umar si un drac pe celalalt?  Eu cred ca ingerul meu are ceva cu mine. Sau e foarte relaxat. Altfel cum dracu m-ar lasa sa sar dintro prostie in alta? Shit, iar pasez raspunderea. Sau poate ca dracul meu e foarte competent, traim intro lume a competitiei.. The good must prevail functioneaza doar la americani. Si la prosti, da` e cam acelasi lucru.

Una peste alta incerc sa inteleg de ce trebuie sa fiu fericit. Chestia cu pascutul am priceput-o. Adica am acceptat-o, cam cum am acceptat si chimia organica: “n-am cu tine, n-ai cu mine”. Doamna profesoara Stoica n-a fost de acord. Eram tanar. Si imi placeau becurile Bunsen. Revin.. aaa, fericirea. Daca spun ca doar prostii sunt fericiti, e prea cliseu, nu? Daca spun ca fericirea consta (v-am zis eu ca m-am jucat cu DEX-u`), in lucrurile marunte ar fi prea truism, este? Frate, ce e ala “hipster”? Sau ceva de genul asta..
Sunt.. incoerent. Dar sunt sincer.. Ar trebui sa ma culc. Sau sa mai beau ceva. N-am nimic de spus, doar ca am baut o cafea mai devreme si nu pot sa dorm. Si pentru ca sunt evil, incerc sa-mi pasez frustrarile. Tie. Pula mea.. daca eram toti “baieti buni”, cine-l mai batea in cuie pe Isus?! Pasteti fericiti.. 

Aaa.. sa nu uit. Am fost rugat sa scriu ceva despre un cocktail inventat de mine, denumit "adio mama". Zic doar atat: don`t try this at home...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu