13 mai 2011

Air Force Unu. Ca unu e Jiji !

Aeroportul International Pipera. Pe pista o aeronava mare, Airbus A380 (mai mare n-a gasit, ca lua..), botezata Bisisica. La scara aparatului, un sobor de preoti de la muntele Athos si un sobor de reporterite cu chestii in maini (care lumanari, care microfoane), oficiaza slujba de sfintire a lacasului de zbor. La GSP, muncitorii de la Antena1 se pregatesc pentru cele 12 ore de stat in telefon cu Jiji. Petrica, asteapta.

Jiji: Petricaaaa, da-i pe gesepe! Petricaaaa, da-i ma pa gesepeu, ca incepem!
Muncitor Antena1: Da, domnelor si domnilor mi se comunica din regie ca suntem in direct cu finantatorul Stelei, Jiji Becali.. Domnule Jiji, felicitari cu ocazia cumpararii noului aparat de zbor!
Jiji: Bine ma, bine acuma sa facem atata caz.. mi-am luaaat si eu, un aviooon, ma`ntelegi, ca sa am cu ce sa ma duc la Briusel, ca eu sunt si eurodeputat, este..? Sau la Chiajna cand joaca Steaua in deplasare.. Ce atata discutie, ca vezi Doamne, Becali asa si pe dincolo, are avion, sanchi.. ma`ntelegi ?

Muncitor Antena1: aveti perfecta dreptate domnule Becali, dar ce parere aveti despre vocile care va contesta? Spun ca ar trebui sa plecati din aeroport.
Jiji: Niste bagabonti! Niste nenorociti! Hahalere ordinare, platite de comunistu` de Copos ca sa strige in contra mea, ma`ntelegi? “Becali pleaca din Otopeni” sau “vinde avionu, pleca, mori”. Pai cum sa ma da ei afara din casa mea? Pentru, ca de ce zic? Bisisica, aeronava, este a lu` Becali si a familiei lu` Becali in veci vecilor, amin! Ma`ntelegi? Poaaate bagabontii sa strige cat vor! Sau, daca plec.. iau scaunele si geamurile de la avion! Si aparatorile la roti, ca tot io le-am pus! E greu cu Becaliii!
Muncitor Antena1: spuneti-ne despre avion. De unde v-a venit ideea cu Bisisica? Sunteti un fan al lui Marin Preda?
Jiji: Deeeciii.. de Marin Preda sa nu mai aud cate zile o-i avea! Asa ocazii de mari, ratate de omu` ala io n-am vazut in viata mea! Pai e posibil, din doi metri sa dai pe langa? Unde s-a mai pomenit asa o ratare de mare!? Io i-am zis: Ba tata, daca tu crezi ca nu mai esti de Steaua, te duucii frumos la echipa a doua si joci acolo! Oricum, din vara mai aduc 45 de jucatori ca sa iau campionatu. Tichi taca Barcelona tata!
Muncitor Antena1: domnu` Becali, vorbeam de Marin Preda, scriitorul, nu de Petre Marin, fotbalistul.. Ala de a scris Morometii..
Jiji: Hehehehehe.. hehehehehe… incerci sa ma prinzi, este? Pai bine ma, zdreanta naibi care esti, pai tu incerci sa il prinzi pe Becali in ofsaid? Bine ma, uite, na`, sa zicem ca tine.. morometi, nemorometi, la Steaua, in caasaaa meeeaa, eu decid! Mai inteles? Ca zice unu ca asa si pe dincolo, ca Dukadam, ca Memeu`, ca el decide.. Ba`, in casa mea Becali decide! E greu cu Becaliii…
Muncitor Antena1: Si totusi de unde numele acesta de Bisisica?
Jiji: Deeci, ca sa fiu sincer, ca suntem in post si mare pacat sa minti, eu am vrut sa-i zic Bisidica! Adica, de la Dica, ma`ntelegi? Doar ca a venit varul meu, Ghiolbani Becali si mi-a zis ca p`orma nu-l mai da la chineji aia care vrea sa-l ia, c-o fi, c-o pati, ca e fatidic la chineji sa botezi avioane.. in fine, am renuntat la idee. Da` este ca era misto?! Ee, cum suna.. asa melodios.. Bisidica? Intelegi?!
Muncitor Antena1: domnu` Becali, dar cine o sa piloteze avionul?
Jiji: Pai bine ma, in casa ta, acolo unde stai tu cu familia ta, cine conduce? Tu sau vreun vecin? Hehehehehe.. hehehehehee…  conduci tu, este? Pai la mine, in casa mea, in familia mea, poate vreodata unu` sa fie mai presus ca Becali? Eu sunt patron ba` baiatule, nu ma joc! Pai si normal ca il voi conduce eu! Am vorbit deja cu Mitica, o sa fac niste cursuri la Liga, ca vrea sa faca un curs d`ata, de pilotaj prin corespondenta, ma`ntelegi, la distanta adica, ca sa-mi iau licenta pro, si cu asta-basta, am terminat! Sa moara comunistu de Copos si tiganu` ala de Iancu de oftica, ca cele mai mari arogante din tara, tot Becali le face!
Muncitor Antena1: domnu` Becali o ultima intrebare va rog.
Jiji: Haide ma, zi mai repede ca ma grabesc, c-a facut mama varza cu miel si se raceste!
Muncitor Antena1: cine credeti ca va castiga campionatul?
Jiji: Pana la Paste sunt pe primul loc! Dumnezeu e cu mine, Sfantul Gheorghe, ala de-a ucis balaurul e cu mine, Sfantul Mihail, ala cu sabia laser, e cu mine, toti sfintii este cu mine! Pentru, ca de ce?! Pai cine, vreodata a dat mai multi bani la muntele Athos mai multi ca Becali? Este? In slujba cruci si a neamului romanesc! Hai pa, ca m-ati plictisit! Petricaaaa, petricaaaa, da pe Trinitas...
Ca unul e Dumnezeu…
(Pentru cine n-a priceput nimic, sau n-a aflat inca, Jiji si-a luat vion! E greu cu Becalii!!!)

Un comentariu:

  1. Avion ii mai lipsea lui Jiji. Are avion, acum i-ar trebui o pista de aterizare in Pipera, in caz ca procurorii ii fac vreo surpriza :))

    RăspundețiȘtergere