19 mai 2016

356

A trecut un an. 356 de zile.
356 de zile în care am pierdut, am găsit, am înțeles și apoi am înțeles iar că nu înțelesesem nimic.
356 de zile în care am căutat fără să știu și când am știut, deja trecusem pe lângă.
356 de zile în care am știut să fiu. Nu știam cum mai sunt, dar am fost așa cum am crezut că trebuie să fiu. De fapt contează că am fost. Că sunt.
356 de zile în care am cunoscut oameni frumoși. Pe unii i-am ascuns. Pe alții i-am expus. Și-am și rănit, cu știință sau fără știință, mereu convins că fac ceea ce trebuie. Pentru mine. Căci fost despre mine.
356 de zile în care am fost furios, am urât, m-am luptat. Și da, e adevărat, într-un război nu câștigă nimeni, niciodată. Există învingător și învins, dar ambii au pierdut.
356 de zile în care am iubit. Iar forma de trecut e doar constrângere gramaticală.
356 de zile în care am refăcut un puzzle invers, de la interior spre exterior, exteriorul fiind voi.
356 de zile în care m-am adunat, m-am reclădit și am urcat, cu ajutorul câtorva. M-am urcat peste alții petru a mă găsi pe mine. Imi pare rău, dar a fost despre mine. Am fost egoist, știu, dar piesele alea împrăștiate erau doar ale mele. Iar cei ce mi-au servit drept liant vor rămâne mereu în mine, sunt parte din ceea ce sunt eu. Iar eu îmi aparțin mie. Unii sunt bogați doar când se au pe ei. Eu mă am.



3 comentarii:

  1. Excelent, Petro!! Excelent!! Şi mă bucur tare pentru tine!! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, stiu ca intelegi.

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce 356 de zile? Celalalte 9(10) zile dinte-un an sunt pentru revizuiri, îndreptări si schimbări? :) Erin

    RăspundețiȘtergere